wtorek, 8 listopada 2016

FILCOWE ZAWIESZKI ŚWIĄTECZNE- BOŻE NARODZENIE 2016 (filcaki)

Witajcie. Dziękuję wszystkim za odwiedzinki i miłe komentarze pod ostatnim postem czyli woreczkami, które mają duże zainteresowanie i jak tylko uporam się z Bożym Narodzeniem, to w styczniu ruszę z produkcją przeróżnych woreczków, zanim ścignie mnie Wielkanoc :P także wtedy dam znać i chętni sobie kupią co im będzie pasowało :)

Dziś pokaże wam kilka filcaków jakie zrobiłam na swoją choinkę, niezłego mixa w tym roku sobie stworzę, ale czy na pewno doczekają na moją choinkę to się okaże, bo bywa że coś z ręki mi zostaje wyrwane :) Obecnie nadal pracuję nad bombkami i dziś odebrałam nowe przesyłki kul, stojaków itp. Czuję się jak pszczoła w ulu :) Niebawem kolejna tura bombek i pokaże wam jak wygląda ich produkcja :) i uwaga już za kilka dni rozdawajka świąteczno - przydasiowa. Miłego popołudnia :)


21 komentarzy:

  1. Przepiękne zawieszki, nie zdziwię się jak i one zostaną Ci wyrwane z ręki, jak to określiłaś, bo są cudne, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow...zakochałam się w tych zawieszkach :) Piękne są:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, ale piękne! ciekawe czy dotrwają u Ciebie do Świąt... jestem pewna, że gdziekolwiek nie zawędrują to na pewno rozpromienią całą choinkę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudności!!!! Gratuluję wyobraźni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, a najcudowniejsze w nich jest to, że są uszyte ręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace masz piękne , ale ja za filcem nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu przepiękne zawieszki, bardzo mi się podobają:-)
    pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te dekoracje. Chętnie bym takie popełniła, ale czasu brak:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są te ozdoby Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne! Bardzo urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! wow! wow! Cudnie, wesoło, świątecznie! Urocze zawieszki, prze-śli-czne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudowności poszyłaś !:) masz wiele talentów Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zawieszki. twoja choinka będzie wyglądała bajecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne, bardzo mi się podobają !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Na te filcowe ozdóbki oczy same się śmieją :))

    OdpowiedzUsuń